Opšti uslovi kupovine


CENE

Sve istaknute cene artikala su maloprodajne, sa uračunatim PDV-om. 

PORUČIVANJE I DOSTAVA

Vašu porudžbinu obradićemo u najkraćem roku, ne dužem od 24h. Po obradi porudžbine, na e-mail adresu dobićete potvrdu da je pošiljka poslata. Ukoliko poručeni artikal nemamo na stanju, primićete pisano obaveštenje o tome.

Dostavu vršimo kurirskom službom PostExpress isključivo na teritoriji Republike Srbije. Isporuka je besplatna za iznose preko 10 000 rsd, a ispod tog iznosa dostava se naplaćuje po cenovniku kurirske službe.

Rok za isporuku je 3 radna dana od trenutka prijema porudžbine. 

Pošiljke se isporučuju radnim danima od 08-16h. U većim gradovima PostExpress vrši dostavu i subotom. Kurirska služba PostExpress na dan isporuke dostavlja sms obaveštenje o prispeću pošiljke na broj vašeg mobilnog telefona, a neposredno pre isporuke poziva vas kurir. Ukoliko niste dostupni ili niste na adresi za dostavu prilikom pokušaja isporuke, pošiljka će vas čekati u Vama najbližoj pošti narednih sedam dana. 

 

PLAĆANJE

Plaćanje artikala poručenih u našoj online prodavnici je moguće: 

 

  • u gotovini kuriru PostExpressa prilikom dostave
  • direktnom uplatom na naš račun prilikom poručivanja.

Ukoliko se odlučite za plaćanje direktnom uplatom na naš račun, pošiljku šaljemo po registrovanju vaše uplate. U slučaju da se uplata ne izvrši u roku od 48h od trenutka prijema porudžbenice, porudžbina će biti otkazana, o čemu ćemo vas obavestiti e-mailom. 

Ukoliko ste izvršili uplatu, a mi nemamo poručeni artikal na stanju, uplaćeni iznos će vam biti vraćen na tekući račun istog dana, a najkasnije u roku od 24h.

ZAMENA

Ukoliko vam veličina nije odgovarajuća, pa želite da zamenite za odgovarajući broj ili želite da poručeni artikal zamenite za drugi, potrebno je da nas o tome obavestite u nakraćem roku od trenutka prijema pošiljke, a najduže 3 dana od prijema na online@klot.rs ili kontakt telefon: 063 7216396. Artikal koji se menja mora biti neoštećen, bez znakova nošenja. U slučaju zamene, troškove dostave kurirskom službom snosi kupac u oba smera.

PRAVO NA ODUSTANAK

Prema Zakonu o zaštiti potrošača, kupovina preko online prodavnice se smatra kupovinom na daljinu, stoga kupac ima pravo na odustanak od kupovine u roku od 14 dana od trenutka prijema pošiljke. Da bi se ovo pravo ostvarilo, potrebno je da popunite Izjavu o odustanku i dostavite nam je na online@klot.rs ili je pošaljete zajedno sa parom koji vraćate. Vraćeni artikal mora biti bez oštećenja, znakova upotrebe ili nošenja. U slučaju odustanka, troškove dostave kruriskom službom snosi kupac. Po prijemu i pregledu stanja vraćenog artikla, po želji kupca, izvršićemo zamenu za drugi artikal ili povraćaj novca na tekući račun u najkraćem roku, a najduže u zakonom predviđenih 14 dana.

REKLAMACIJE

Kupac ima pravo da izjavi reklamaciju na kupljeni proizvod. Shodno Zakonu o trgovini, Zakonu o zaštiti potrošača rok za odgovor na reklamaciju je 8 dana, a za rešenje 15 dana od podnošenje reklamacije. 

Obaveštenje o načinu i mestu prijema reklamacija:

  • Kurirskom službom: reklamirani artikal poslati na adresu: Klots doo, Maksima Gorkog 39, 11000 Beograd. Troškove dostave snosi kupac.

Prilikom reklamiranja kupljene robe kupac je dužan da priloži reklamiranu robu kao i dokaz o plaćanju (kopiju računa, slip itd.), te da popuni reklamacioni list.
Neophodno je navesti sledeće podatke: ime i prezime, adresu, broj telefona, elektronsku adresu, kako bi prodavac mogao da ga obavesti o odluci o rešavanju reklamacije. Početak roka kod zaprimljenih reklamacija se računa od datuma prijema reklamiranog artikla.

Na osnovu Zakona o zaštiti potrošača (“Sl. glasnik RS”, br, 88/2021-u daljem tekstu: Zakon) Klot doo Beograd obaveštava kupce o mogućnosti vansudskog rešavanja potrošačkih sporova. Postupak vansudskog rešavanja potrošačkih sporova može da pokrene kupac, pred nadležnim telom za vansudsko rešavanje potrošačkih sporova, samo ukoliko je prethodno izjavio reklamaciju ili prigovor trgovcu, u slučaju kada trgovac odbije reklamaciju ili prigovor kupca.
Trgovac je obavezan da učestvuje u postupku vansudskog rešavanja potrošačkih sporova pred nadležnim telom. Listu tela za vansudsko rešavanje potrošačkih sporova vodi nadležno Ministarstvo, a dostupna je na sledećem linku: https://mtt.gov.rs/extfile/sr/33309/ha12.pdf . Vansudsko rešavanje sporova definisano je članovima 149-169 Zakona, a koji se prema članu 169. Zakona primenjuju istekom 6 (šest) meseci od dana stupanja na snagu Zakona, odnosno od 20.03.2022. godine. 

ZAŠTITA PRIVATNOSTI

Sa našom politikom privatnosti se možete upoznati ovde.

Za sva pojašnjenja možete nas kontaktirati mejlom na online@klot.rs