Odustanak/Reklamacije

ZAMENA

Ukoliko vam veličina nije odgovarajuća, pa želite da zamenite za odgovarajući broj ili želite da poručeni artikal zamenite za drugi, potrebno je da nas o tome obavestite u nakraćem roku od trenutka prijema pošiljke, a najduže 3 dana od prijema na online@klot.rs ili kontakt telefon: 063 7216396. Artikal koji se menja mora biti neoštećen, bez znakova nošenja. U slučaju zamene, troškove dostave kurirskom službom snosi kupac u oba smera.

 

PRAVO NA ODUSTANAK

U skladu sa Zakonom o zaštiti potrošača, potrošač ima pravo da bez navođenja razloga odustane od ugovora u roku od 14 dana od dana kada Vam je roba isporučena. Odustankom od ugovora oslobađate se svih obaveza osim obaveze plaćanja troškova vezanih za slanje robe koja se vraća usled odustanka od ugovora. Vaša izjava o odustanku od ugovora proizvodi pravno dejstvo od dana kada ste nam je poslali.

1. Na našu e-mail adresu online@klot.rs  možete dostaviti Vašu izjavu o odustanku, ili popuniti i poslati zajedno sa artiklom koji vraćate.

Obrazac za odustanak od ugovora, koji je stigao uz paket možete preuzeti ovde.

2. Paket koji sadrži robu za povraćaj je potrebno čvrsto upakovati i oblepiti samolepivom trakom.

3. Proizvodi koji se vraćaju usled odustanka od ugovora moraju biti nekorišćeni, neoštećeni i zapakovani u originalnu ambalažu. Kao kupac ne snosite troškove koji nastaju odustankom od ugovora, osim troškova poštarine koji proisteknu slanjem robe na našu adresu. Sa naše strane se obavezujemo da ćemo, odmah po prijemu robe koja se vraća po osnovu odustanka od ugovora, izvršiti povraćaj sredstava koja su uplaćena za vraćenu robu. Sredstva će biti uplaćena na račun koji ste naveli u obrazcu u roku od 10 radnih dana. Ispravnost podataka garantujete svojim potpisom.

Ukoliko ste nakon prijema artikla ustanovili da želite da ga zamenite za drugi artikal iste ili veće cenovne kategorije, molimo Vas da nas kontaktirate pozivanjem broja 063 7216396 ili nam pošaljite email na adresu: online@klot.rs

Adresa za dostavu:

KLOTS doo, Maksima Gorkog 39, 11000 Beograd

 

REKLAMACIJE

 

Kupac ima pravo da izjavi reklamaciju na kupljeni proizvod. Prema Zakonu o zaštiti potrošača rok za odgovor na reklamaciju je 8 dana, a za rešenje 15 dana od podnošenje reklamacije.

Obaveštenje o načinu i mestu prijema reklamacija:

 

    • Kurirskom službom: reklamirani artikal poslati na adresu: Klots doo, Maksima Gorkog 39, 11000 Beograd. Troškove dostave snosi kupac.

Prilikom reklamiranja kupljene robe kupac je dužan da priloži reklamiranu robu kao i dokaz o plaćanju (kopiju računa, slip itd.), te da popuni reklamacioni list.
Neophodno je navesti sledeće podatke: ime i prezime, adresu, broj telefona, elektronsku adresu, kako bi prodavac mogao da ga obavesti o odluci o rešavanju reklamacije. Početak roka kod zaprimljenih reklamacija se računa od datuma prijema reklamiranog artikla.

Na osnovu Zakona o zaštiti potrošača (“Sl. glasnik RS”, br, 88/2021-u daljem tekstu: Zakon) Klots doo Beograd obaveštava kupce o mogućnosti vansudskog rešavanja potrošačkih sporova. Postupak vansudskog rešavanja potrošačkih sporova može da pokrene kupac, pred nadležnim telom za vansudsko rešavanje potrošačkih sporova, samo ukoliko je prethodno izjavio reklamaciju ili prigovor trgovcu, u slučaju kada trgovac odbije reklamaciju ili prigovor kupca.
Trgovac je obavezan da učestvuje u postupku vansudskog rešavanja potrošačkih sporova pred nadležnim telom. Listu tela za vansudsko rešavanje potrošačkih sporova vodi nadležno Ministarstvo, a dostupna je na sledećem linku: https://mtt.gov.rs/extfile/sr/33309/ha12.pdf . Vansudsko rešavanje sporova definisano je članovima 149-169 Zakona, a koji se prema članu 169. Zakona primenjuju istekom 6 (šest) meseci od dana stupanja na snagu Zakona, odnosno od 20.03.2022. godine.

Za sva pojašnjenja možete nas kontaktirati mejlom na online@klot.rs ili na tel. 063 7216396